Coș de cumpărături
0 | 0,00 lei
Coșul de cumpărături e gol
Adăugați produsele mai întâi

Reclamații și returnare produse

Garantăm reclamarea și returnarea produselor fără probleme

Chiar dacă încercăm să oferim doar îmbrăcăminte de cea mai bună calitate, uneori se poate întâmpla să existe mici defecte. Ne străduim să rezolvăm toate reclamațiile în cel mai scurt timp posibil.

Alt motiv pentru returnarea produselor poate fi alegerea greșită a dimensiunii și culorii. Fără cele mai mici complicații ne puteți trimite produsul înapoi, îl vom schimba cu alt model, eventual vom returna banii.

În cazul reclamațiilor sau a returnării produselor, vă rugăm să ne returnați produsul la adresa din contact și nu uitați să includeți o scrisoare cu o scurtă descriere a defectului + numărul de cont (în cazul în care optați pentru returnarea banilor).

Pentru reclamații puteți folosi doar adresa din Slovacia. Produsul reclamat îl puteți trimite poștal, clasa 2, ca și corespondență. Taxele poștale în Slovacia pentru astfel de colete costă aproximativ 10-15 RON. Dacă reclamația este datorită greșelii din partea noastră, noi vom achita taxele poștale.

Adresa:

Peter Greša
Podjavorinskej 34
94901, Nitra
Slovacia

Vânzătorul răspunde pentru defectele pe care le are produsul la preluarea de către cumpărător sau care se vor ivi în timpul perioadei de garanție. Reclamația nu se referă la situațiile următoare:

1. dacă defectul a apărut datorită utilizării necorespunzătoare, respectiv utilizării care e în contradicție cu instrucțiunile de utilizare
2. dacă defectul a apărut datorită deteriorării mecanice (rupere, spargere, zgâriere, etc.)
3. dacă defectul e urmare a dezastrelor naturale