Livrare GRATUITĂ la comenzile de peste 2000 RON - Livrare în 5 zile lucrătoare - Schimburi în decurs de 14 zile după livrare

Reclamații și returnare produse

Garantăm reclamarea și returnarea produselor fără probleme

Chiar dacă încercăm să oferim doar îmbrăcăminte de cea mai bună calitate, uneori se poate întâmpla să existe mici defecte. Ne străduim să rezolvăm toate reclamațiile în cel mai scurt timp posibil.

Alt motiv pentru returnarea produselor poate fi alegerea greșită a dimensiunii și culorii. Fără cele mai mici complicații ne puteți trimite produsul înapoi, îl vom schimba cu alt model, eventual vom returna banii.

În cazul reclamațiilor sau a returnării produselor, vă rugăm să ne returnați produsul la adresa din contact și nu uitați să includeți o scrisoare cu o scurtă descriere a defectului + numărul de cont (în cazul în care optați pentru returnarea banilor).

Avem adresă pentru returnarea produselor cumpărate și în România. Toate cererile de schimbare sau rambursare sunt soluționate imediat după primirea produselor returnate. Vă rugăm să vă asigurați că pe coletul expediat este specificată adresa completă (inclusiv „ID 1729”).

Adresa din România pentru returnare produse:

FROGMAN - ID 1729
Strada Ogorului 3G, Fan Courier 
410554 Oradea, Bihor

Vânzătorul răspunde pentru defectele pe care le are produsul la preluarea de către cumpărător sau care se vor ivi în timpul perioadei de garanție. Reclamația nu se referă la situațiile următoare:

1. dacă defectul a apărut datorită utilizării necorespunzătoare, respectiv utilizării care e în contradicție cu instrucțiunile de utilizare
2. dacă defectul a apărut datorită deteriorării mecanice (rupere, spargere, zgâriere, etc.)
3. dacă defectul e urmare a dezastrelor naturale