Coș de cumpărături
0 | 0,00 lei
Coșul de cumpărături e gol
Adăugați produsele mai întâi

Termeni și condiții

Comanda o trimitem poștal (clasa 1) din depozitul din Slovacia. Livrarea durează câteva zile. Puteți plăti cu cardul după finalizarea comenzii, prin PayPal sau prin transfer bancar în contul din Slovacia.

Termeni si  conditii

1. Introducere.

  • Accesarea acestui site de comert electronic, denumit in continuare "magazin", pentru informare, vizitare sau cumparaturi, presupune aceptarea termenilor si conditiilor stipulate in continuare.
  • Proprietarul magazinului are dreptul de a face modificari ale acestor prevederi fara notificare.

2. Proprietarul magazinului

Proprietar si administrator al acestui magazin este Peter Greša, avand urmatoarele date de identificare :

  • CUI 31126961
  • Podjavorinskej 34, 949 01, Nitra, Slovakia
  • Nr. Inregistrare la Registrul Comertului din Slovacia: 955/2000
  • Tel: +421918471148
  • Peter Greša este proprietarul domeniului www.mahogany.ro
  • Tot continutul acestui site (informatii, fotografii, elemente grafice, simboluri, scripturi, programe, logo-ul si sloganul magazinului) este proprietate si este aparat de legea dreptului de autor. Folosirea fara drept a oricarui element se pedepseste conform legii.

3. Definirea serviciului oferit

In conformitate cu Legea Comertului Electronic nr. 365/07.06.2002 acest magazin reprezinta un "serviciu al societatii informationale". Societatea informationala este proprietarul magazinului. In consecinta, acest magazin este doar o interfata grafica ce prezinta destinatarului informatia pusa la dispozitie de un furnizor de produse si ofera in acelasi timp modalitatea tehnica de efectuare a cumparaturilor.

4. Obligatiile magazinului

  • Comenzile primite in zilele de sarbatoare vor fi trimise furrnizorului in prima zi lucratoare. Se considera comanda valida acea comanda care are toate informatiile cerute de formular completate corect.
  • Ofera cumparatorului inainte de finalizarea tranzactiei posibilitatea de a vizualiza valoarea finala a produselor si a taxelor de transport aferente. Preturile afisate sunt exprimate in RON si sunt FINALE.
  • Clientul poate face modificari in ce priveste cantitatea, adresa de livrare si are posibilitatea de a reveni asupra unor optiuni anterioare.
  • Expedierea catre cumparator a comenzii, prin e-mail, in forma in care a fost incheiata, fara posibilitatea de a fi modificata de nimeni, in nici un fel.
  • Accesul fiecarui cumparator la istoricul comenzilor proprii, (dupa autentificare) spre vizualizare sau printare, acestea fiind pastrate pe server timp de un an.
  • Respectarea confidentialitatii datelor personale introduse de client. Magazinul se obliga sa nu faca publice datele personale ale clientilor sau tranzactiile efectuate. Datele personale vor fi folosite doar in scopul declarat al magazinului sau pentru informarea sau mentinerea comunicarii cu clientul.
  • Personalul care administreaza magazinul nu are acces la editarea datelor clientului, la editarea continutului comenzilor sau al istoricului comenzilor.
  • Comanda primita de la client este considerata contract si se supune prevederilor legii privind regimul juridic al contractelor la distanta.
  • Preia si comunica celor abilitati sa rezolve orice solicitare venita de la clienti, in timpul cel mai scurt.

5. Declinarea responsabilitatii

Ca urmare a enuntului de la pct.3 si a legislatiei in vigoare, magazinul nu are nici o responsabilitate in ceea ce priveste:

  • enunturile ambigue, greselile de exprimare, preturile incorecte, etc. (excluzandu-le si asumandu-si-le pe cele datorate transcrierii gresite de catre operatorii magazinului).
  • nepotrivirea intre scopul pentru care a fost cumparat un produs si functionalitatea lui.
  • diferente intre modul in care apar imaginile produselor in magazin si produsele primite, care se refera la culoare, nuanta, accesorii si altele.
  • defectiunile, pagubele sau accidentele datorate folosirii corespunzatoare sau necorespunzatoare a produselor cumparate din acest magazin.
  • disponibilitatea in stoc a produselor afisate, acestea fiind comercializate in limita stocului. Din acest motiv este posibil ca magazinul sa nu poata onora o anumita comanda daca produsul solicitat nu mai este in stoc.
  • intarzierile la livrare datorate furnizorului, curierului/postei sau din alte motive. deteriorarile, distrugerile, pierderile survenite pe timpul transportului pana la destinatar, care cad in sarcina transportatorului.
  • informatiile eronate furnizate de cumparator. Acesta are posibilitatea corectarii oricand a datelor personale din contul creat in magazin
  • atat magazinul cat si furnizorul au dreptul de a verifica orice comanda telefonic, cerandu-i-se cumparatorului confirmarea unor date personale sau legate de comanda.
  • magazinul sau furnizorul isi rezerva dreptul de a refuza executarea unor comenzi, fara a motiva aceasta alegere, cu instiintarea prin e-mail a clientului.
  • posibilitatea de a contacta virusi prin accesarea acestui magazin sau prin primirea de e-mail-uri cu caracter informativ sau promotional.
  • neplacerile create de intreruperea accesului in magazin datorate furnizorului de servicii internet (ISP).
  • continutul sau natura site-urilor prin link-urile carora un client ajunge in magazin.

6. Retur

Returul produselor sau dreptul de renuntare unilaterala a contractului din partea consumatorului este legiferat de Ordonanta Guvernului nr.130 din 2000, din care am extras textul dintre ghilimele:

Art. 7.

(1) "Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv." "Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 10 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga:a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator" - intrucat au fost indeplinite prevederile art. 4 din Ordonanta.

Art. 8.

"In cazul exercitarii dreptului de denuntare unilaterala a contractului de catre consumator, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator". Cheltuelile de retur ale produselor vor fi suportate de consumator.

Art. 10.

"Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel:

  • contracte de furnizare de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant;
  • contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;
  • contracte de furnizare a inregistrarilor audio, video sau a programelor informatice, in cazul in care au fost desigilate de catre consumator"

Cumparatorul care isi exercita dreptul de denuntare unilaterala a contractului are urmatoarele obligatii:

  • Produsele vor fi expediate cu componentele sau accesoriile primite la cumparare, in ambalajul original, in perfecta stare de functionare.
  • Toate cbiectele trebuie sa aiba aspectul identic cu cel avut la primirea lor si dupa caz, sa aiba sigiliile intacte sau sa nu prezinte urme care sa ateste operatiuni interzise de fabricant sau furnizor asupra produselor. Valoarea obligatiilor banesti ale furnizorilor fata de clienti nu poate depasi valoarea sumelor incasate. Clientul nu poate pretinde nici un fel de daune morale sau materiale peste aceste sume.

7. Termenul de livrare

Pentru produsele existente in stoc :

  • In functie de transportator termenul de livrare pozte fi cuprins intre 2-7 zile.
  • Pentru produsele care se livreaza numai la comanda, termenele si conditiile de livrare vor fi afisate in magazin sau comunicate prin e-mail sau fax. Aceste termene sunt orientative, practicate in mod obisnuit si pot varia datorita unor factori cum ar fi calamitati, conditii meteo deosebite, starea infrastructurii rutiere, greve, etc.
  • Magazinul nu are nici o responsabilitate fata de respectarea acestor termene.

8. Prevederi legale

Magazinul functioneaza cu respectarea tuturor prevederilor legale impuse de Statul Roman. Orice tentativa de acces neautorizat, de a produce prejudicii sau frauda vor fi aduse la cunostinta autoritatilor competente.

Magazinul va incerca solutionarea pe cale amiabila a oricaror conflicte aparute intre parti. Daca acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale si rezolvarea acestora de instantele judecatoresti.Taxele de expeditie pentru fiecare colet sunt afisate in cosul de cumparaturi.

Coletele vor fi expediate cu o firma de curierat rapid.

Este bine de stiut :

  • Firma de curierat presteaza un serviciu "din usa in usa" adica preia coletul de la furnizor si il preda personal destinatarului, la adresa indicata, la orele mentionate in comanda sau stabilite de comun acord.
  • Pe timpul transportului, coletul este asigurat. Pentru deteriorari, distrugeri sau pierderi firma de curierat va acorda despagubiri egale cu valoarea din factura.
  • Termenul de livrare este in mod uzual intre 72-96 ore, dar poate fi marit din cauza unor factori exteriori : conditii meteo deosebite, starea infrastructurii rutiere, greve, etc.
  • Taxele sunt calculate in functie de tariful de expeditie / kg, valoarea sumei asigurate, valoarea sumei de rambursat.

 POLITICA DE RETURNARE

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000. Conform acestei legi, ai dreptul sa notifici in scris ca renunti la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produselor.

In cazul in care se doreste schimbarea marimii unui produs se ia legatura telefonic la numarul +421918471148. In cazul in care se doreste returul urmati procedura de mai jos. In cazul defectelor de fabricatie produsele se schimba in mod gratuit.

PROCEDURA DE RETURNARE

Trebuie sa notificati in scris la adresa info@mahogany.ro, in termen de maximum 3 zile de la primirea coletului intentia ta pentru a incepe procesul de returnare.

In cererea de returnare avem nevoie de urmatoarele date valide: 

  • Numele Prenumele persoanei care a efectuat comanda (datele inregistrate pe site)
  • Cont in format IBAN (24 caractere) si numele persoanei titulare
  • Telefonul si e-mailul de contact (veti fi anuntat in momentul efectuarii rambursului banilor) 
  • Produsul care se doreste a fi returnat

Returul se face in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului. Vanzatorul iti va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului, prin Transfer Bancar.

In cazul returului costurile de transport sunt suportate de catre cumparator si vor fi scazute din valoarea ce trebuie returnata cumparatorului. Pentru expeditiile la care taxa de transport a fost zero se va retine si transportul initial gratuit.

CONDITII DE RETUR

Produsele care se returneaza trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Produsele trebuie sa fie insotite de eticheta de identificare si accesorile trimise initial
  • Nu se accepta spre retur produsele care prezinta semne de deteriorare (rupturi, miros parfum sau transpiratie, urme de roll-on) sau care au fost purtate
  • Nu se accepta produse fortate la proba cu cusaturi rartite sau descusute